Primers municipis amb atles de sostenibilitat urbana

La Diputació de Barcelona i l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya impulsen els Atles de sostenibilitat urbana a la demarcació. Són un instrument per al coneixement del territori i per ajudar a la presa de decisions sobre aspectes com l’adaptació al canvi climàtic, la selecció de lluminàries o l’impuls a les energies renovables. Les primeres ciutats de la demarcació en comptar amb atles de sostenibilitat urbana, com a prova prilot, són Berga, Esplugues de Llobregat, Sabadell i Sant Cugat del Vallès i la voluntat de la Diputació és dotar d’aquestes eines la resta dels municipis.
Cada atles estarà format per 5 mapes que analitzen l’eficiència energètica, el comportament tèrmic, la contaminació lumínica, el potencial fotovoltaic i el verd urbà de cada ciutat.

Trobareu més informació i podreu consultar tots els mapes aquí.

Així com reutilitzar-los per crear i difondre mapes online 2D i 3D.