Nanoland - 1er Festival «Ciència a Escena!»

dijous
Octubre 2018

Un espectacle de la Companyia Javier Villena sobre una idea de Jordi Diaz.

Entrada gratuïta prèvia reserva en linea a EVENTBRITE a partir del 10 de setembre.

Nanoland, és un espectacle per a tots els públics on es parla de la nanotecnologia i les seves aplicacions a la vida quotidiana. Mitjançant el teatre negre, el clown, la dansa, la manipulació d’objectes, la música, les titelles i la comèdia de l’Art; l’espectacle compara el món nano amb les diverses disciplines escèniques per que l’espectador d’aquesta manera vegi reflectit el que succeeix al món macro amb el nano.

Fitxa artística
Actors-manipuladors: Cristina Abad, Lydia Zapatero, Jordi Serra, Keke Shuga i Daniele Ridolfi
Veus: Enid Arsis, Lindes Farre i David Pinyol
Dramatúrgia, escenografia i direcció: Javier Villena

Fitxa tècnica
Disseny de llums: Angel Martín
Vídeo i fotografia: Albert Adrià
Ajudant de direcció: Juan Camilo Pineda
Tècnic de llums: Ramon Pascual
L’obra serà introduïda per Jordi Diaz, Dr. en Químiques per la UB i enginyer superior de materials per la UPC/UB. Coordina la Unitat de Tècniques Nanomètriques dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCiTUB) i la unitat NanodivulgaUB.